Gyakori kérdések

 

Honnan tudhatom meg, hogy szállítanak-e a lakhelyemre?
Hogyan tudok étlaphoz jutni?
Mikor kapom meg a következő étlapot?
Milyen telefonszámokon érhetem el az ügyfélszolgálatot?
Hogyan lehet rendelést leadni?
Meddig kell leadni a rendelést?
Meddig lehetséges a rendelés lemondása?
Lehet-e csak a hét egy-egy napjára rendelni?
Mikor kell fizetni?
Milyen fizetési eszközöket fogadnak el?
Mit jelent a menü ár?
Ha a heti menüből lemondok egy napot, érvényben marad a kedvezményes ár?
Mikor szállítanak?
Milyen egyéb költségekkel számolhatok az ételek árán kívül?
Szállítanak-e hétvégén?
A rendelésemből a hét egy napján máshova kérném az ebédet, megoldható-e?
Miben szállítják az ételeket?
Milyen mennyiségű ételeket szállítanak?
Hidegen vagy melegen szállítják az ételeket?
Mit jelent a HACCP mozaikszó?
Használnak-e tartósítószereket, adalékanyagokat?
Mikor készülnek az ételek?
Hová fordulhatok a minőségi panaszommal?
Rendelhetek-e fél adag ételt?
Mi a teendő ha elvesztettem az étlapot, de szeretnék rendelni?
Délelőtt nem mindig tartózkodom otthon, de szeretnék rendelni, mi a teendő?
Mihez kezdjek a megmaradt ételdobozokkal?
Meddig módosíthatom a szállítási címet?
Hogyan módosíthatom a kiszállítási címet?

 

Honnan tudhatom meg, hogy szállítanak-e a lakhelyemre?

Szállítási területeink listája: Budapest, Budaörs, Dunakeszi, Fót, Halásztelek, Szigethalom, Szigetszentmiklós, Tököl

Reg-Enor étel a következő településekre is rendelhető:  

Hogyan tudok étlaphoz jutni?

Amennyiben étlapot szeretne kérni, kérem hívja ügyfélszolgálatunkat. Felvesszük az adatait és a szállítónk felkeresi a következő munkanapon, de lehet, hogy még aznap.

Mikor kapom meg a következő étlapot?

Aktuális héten már a két hét múlva esedékes étlapot viszik a szállítóink, így több mint egy hét áll a rendelkezésére, hogy megrendelését eljuttassa hozzánk. Weboldalunkon a tárgyheti, és az azt követő két heti étlap található meg, on-line rendelő és letölthető formában.

Milyen telefonszámokon érhetem el az ügyfélszolgálatot?

Telefonszám: +361 401-4444-es, info@frissfood.hu

Hogyan lehet rendelést leadni?

Rendelését leadhatja telefonon keresztül, a szállítónál személyesen, illetve az interneten, regisztrálás után on-line formában. A későbbi félreértések elkerülése végett a telefonon felvett rendeléseket kollégáink visszaolvassák és tájékoztatást nyújtanak a fizetendő összegről. Utólagos reklamációt a telefonon felvett rendelésekre sem tudunk elfogadni.

Meddig kell leadni a rendelést?

Heti megrendelését a tárgyhetet megelőző hét péntek 13 óráig adhatja le a szállítónál. Telefonon pénteken 16:00 óráig, On-line formában a weboldalunkon vasárnap 12:00-ig. 
Pótmegrendelést a szállítást megelőző munkanap 13 óráig áll módunkban elfogadni.

Meddig lehetséges a rendelés lemondása?

Megrendelésének lemondását a szállítást megelőző munkanap 15 óráig tudjuk elfogadni

Lehet-e csak a hét egy-egy napjára rendelni?

Természetesen lehet, a napi 500 Ft minimális rendelési összeg figyelembevételével.

Mikor kell fizetni?

Megrendelését mindig az első szállítási napon kell kifizetni, de legkésőbb a tárgyhét szerda reggeléig. Pótmegrendelést mindig a rendelés leadását követő szállítási napon.

Milyen fizetési eszközöket fogadnak el?

Megrendelésének ellenértékét fizetheti 

  • készpénzben, vagy 
  • étkezési utalvánnyal (Sodexho Pass, Ticket Restaurant, Posta Paletta, Erzsébet-utalvány)
  • SZÉP kártyák (OTP, K&H, MKB)
  • Bankkártyával weboldalunkon keresztül

Mit jelent a menü ár?

Azon megrendelőink számára, akik nem kívánnak különösebben bajlódni az ételek összeválogatásával, 3 normál menü és 3 kis menü áll rendelkezésükre, amelyeket az általános közízlésnek megfelelően válogattunk össze. A menü ár kizárólag akkor érvényes, ha a hét minden napjára ugyanazt a menüsort kéri. (Pl.: ha Ön minden napra "M1" menüt kér, megrendelésének összege az aktuális heti ár lesz, míg más esetben az étel mellett feltüntetett napi ár lesz érvényben.)

Ha a heti menüből lemondok egy napot, érvényben marad a kedvezményes heti menü ár?

Nem. A kedvezményes heti árat csak a hét minden szállítási napjára való megrendelés esetében tudjuk biztosítani. Lemondás esetén a menüket napi áron tudjuk szállítani. Rendszerünk automatikusan számolja vissza a napi árakat, visszamenőlegesen, a már elmúlt napokra is.

Mikor szállítanak?

Az ételek kiszállítása minden hétköznap 7 -13 óra között történik, az ezen időintervallumon belüli, Önnek megfelelő időpontot kérjük a szállítóval egyeztesse! A szállítás az első szállítási napon 07:00 - 13:00 között érkezhet. Az első találkozás során lehet megbeszélni a futár kollégával, hogy a továbbiakban milyen időpontban szeretné a megrendelő átvenni az ételt. Ha az időpont megfelelő, akkor ettől +- egy órával térhet a futárunk elsősorban a kedvezőtlen forgalmi és/vagy időjárási viszontagságok miatt. Ha a szokásos szállítási időponttól szeretne bizonyos alkalmak során eltérni, akkor kérjük azt jelezze futár kollégánknak, vagy az Ügyfélszolgálatunkon.

Milyen egyéb költségekkel számolhatok az ételek árán kívül?

Minden esetben az étlapon szereplő árat fizeti, a szállítás díjtalan, az árak tartalmazzák a csomagolási költséget és az ÁFA-t is.

Szállítanak-e hétvégén?

Csak munkanapokon van kiszállítás (kivéve a munkaszüneti napokon), ha hétvégére is szeretne rendelni, javasoljuk, hogy a pénteki, illetve  hétvégi ételsorunkból rendeljen ezen napokra. A kiszállítás pénteken történik és az ételeket fogyasztásig tárolja hűtőben! Hétvégén abban az esetben szállítunk, ha a szombat törvényben előírt munkanapnak számít.

A rendelésemből a hét egy napján máshova kérném az ebédet, megoldható-e?

Természetesen megoldható, amennyiben a másik cím is a szállítási területünkre esik. Kérjük, ilyen jellegű igényeit legkésőbb a szállítást megelőző nap 15 óráig írásban jelezze, a módosított szállítási cím pontos megadásával. Ezt telefonon, interneten vagy a szállítójuknál tehetik meg.

Miben szállítják az ételeket?

Az ételeket egyszer használatos, kasírozott alufóliával ellátott, széleinél visszahajtva mikrózható, az OÉTI által engedélyezett dobozokban szállítjuk.

Milyen mennyiségű ételeket szállítanak?

Normál ételek súlya

Leves:..........................................5,5 dl 

Húsos leves:................................5,5 dl 

Főzelék:.......................................3,5 dl + feltét hús (nyers állapotban) 8-10 dkg feltét 

Hús (nyers állapotban):..............12-14 dkg 

Köret:.........................................30-35 dkg 

Majonézes saláták:....................20 dkg + 4-5 dkg feltét 

Egytálételek:..............................40-55 dkg 

 

Kisadagos ételek súlya: 

Leves:..........................................3 dl 

Húsos leves:................................3.5 dl 

Főzelék:.......................................2,5 dl + feltét hús (nyers állapotban) 5-7 dkg feltét 

Hús (nyers állapotban):..............8-10 dkg 

Köret:.........................................20-25 dkg 

Egytálételek:..............................25-35 dkg

Hidegen vagy melegen szállítják az ételeket?

Az ételeket sokkolásos hűtés után hidegen szállítjuk.

Mit jelent a HACCP mozaikszó?

Hazard Analysis Critical Control Points = Veszélyelemzés Kritikus Ellenőrzési Pontok Lényege: Nemzetközileg elfogadott, szisztematikus, megelőző jellegű módszer, az élelmiszerek biztonságának megteremtésére. A technológiai folyamat egészét figyelembe véve azonosítani kell a lehetséges veszélyeket. Meg kell állapítani, mely(ek) ezek közül az élelmiszerbiztonsági szempontból kritikus pontnak tekinthető(ek), majd szabályozási (felügyelő és helyesbítő) módszert kell kidolgozni rájuk. A rendszer működését folyamatosan igazolni kell. A nyomon követhetőséghez rendszeres dokumentálásra van szükség.

Használnak-e tartósítószereket, adalékanyagokat?

Nem használunk sem tartósítószert, sem adalékanyagokat. Az általunk alkalmazott gyorshűtéses technológiai rendszer kiváltja ezen anyagok alkalmazását.

Mikor készülnek az ételek?

Az alapanyagok előkészítése a szállítási napot megelőző napon kezdődnek, és hajnalra készülnek el az ételek, hogy az Ön asztalára a lehető legfrissebben kerüljenek.

Hová fordulhatok a minőségi panaszommal?

Az esetleges minőségi panaszait kérjük, mindenképpen azonnal jelezze a szállítónak, vagy telefonos ügyfélszolgálatunknak, hogy a problémát mielőbb orvosolhassuk. Kérjük, amennyiben lehetséges, a kifogásolt ételt juttassa vissza hozzánk, hogy ez által is pontosabb képet kapjunk a panaszról.

Rendelhetek-e fél adag ételt?

Igen, vannak kisadagok. Ezeknek az ételeknek a jele mindig kis "k" betűvel végződik

Mi a teendő ha elvesztettem az étlapot, de szeretnék rendelni?

Étlapot kérhet személyesen a szállítótól, vagy  a telefonos ügyfélszolgálatunk felhívásával,  vagy on-line megrendelheti az ételeket.

Délelőtt nem mindig tartózkodom otthon, de szeretnék rendelni, mi a teendő?

Ebben az esetben kérjük az első megrendelés leadásakor egyeztessen a szállítóval, hogy milyen módon tudja megoldani (pl.: szomszédhoz beadja, kapukulcsot kap, stb.).

Mihez kezdjek a megmaradt ételdobozokkal?

A dobozok lebomló műanyagból készülnek, tisztított állapotban a szelektív hulladékgyűjtőkbe helyezhetőek. Az üres dobozokat nem áll módunkban visszavenni.

Meddig módosíthatom a szállítási címet?

A rendelések kiszállítási címének módosítására a szállítást megelőző munkanap 15 óráig van lehetőség! Következő heti megrendelés címét a tárgyhetet megelőző hét péntek 16:00 óráig módosíthatja telefonon. Online vasárnap 12 óráig.

Hogyan módosíthatom a kiszállítási címet?

A módosítást kizárólag írásban e-mailben vagy az internetes oldalunkon keresztül, adatmódosítás formájában tudjuk elfogadni! Az adatmódosítást mindig az on-line rendelés leadása előtt kell elvégezni, amennyiben már leadott megrendelést szeretne más címre kérni, akkor azt e-mailben is erősítse meg az info@frissfood.hu címre!

 

Rendelnél?

Kattints a regisztrációhoz! Regisztráció

Miért?

Miért érdemes a Frissfoodtól rendelni? Fedezd fel